joi, 27 octombrie 2011

Primul post...

Nu stiu exact cum sa incep sa scriu pe blogul asta extrem de serios...
Nu vreau sa o dau nici in balbaieli dar nici sa fac din blog o plictisitoare activitate, in care sa imi etalez viata cu fir de-a par!
Pentru inceput ii voi multumi Irine(http://irinel-filedinviatamea.blogspot.com/), celei mai bune prietene ale mele care mi-a redat pofta de a scrie pe blogspot.Mersiiiiiiii ^_^. Ok , gata cu multumirile!
Am descoperit cu o foarte mare placere noile template-uri ale blogspotului. Ca atare mi-am ales unul dintre ele, cu mici modificari de culoare. Designul va fi imbunatatit in timp, momentan nestiind foarte multe despre calitatile blogspotului, lipsind din blogosfera o perioada lunga de timp. Sper sa nu mai lipsesc iar cand o sa plec in vacanta promit solemn ca o sa iau laptopul cu mine si o sa scriu chiar si atunci! Urmeaza doar sa fiu si citita, ca restul vine de la sine! 

Pt. bub:):




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu