marți, 29 noiembrie 2011

@ random

Nu am mai scris de mult...asa-i? De ce? Nu am avut timp printre toate foile pe care le-am avut de invatat pentru teze si teste si ... restul nu mai conteaza:)).Oricum sper sa vina vacanta mai repede!

News: M-am tuns! Si m-am tuns chiar scurt. Pozele le gasiti mai jos:D.Anyway...am scapat cu bine de orele de engleza pentru ca nu am mai dat testul ala stupid. Dar sa trecem si la lucruri mai bune cum ar fi planurile pe care mi le-am facut pentru vacanta! Doamne, abia astept!! O sa fie super dragut! De curand am aflat ca Irina este insarcinata si ca sa aibe un bebe scuump mic si dragalas care o sa se sature de mine:). De Craciun nu stiu ce vreau sa fac, de revelion nici atat! Darrr eu cu Maria am hotarat sa facem un experiment: in vacanta ne vom strange undeva fie la ea, fie la mine, fie in parc dar preferabil ar fi sa nu pentru ca e frig si sa ne machiem in diferite stiluri. Ar fi genial sa ma vad machiata ca un clown.Ah da, si sa nu uit, vom face poze, daca nu uitam de ele:).






4 comentarii:

  1. Adicăăăă cum adică "ca un clown" ? nu îmi bat joc >.> până nu îmi spui tu cum vrei şi mă enervez eu./laughs

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) da da da ria cand mergem la cluj?:>< sau la iasi:X

    si legat de clown..hey nu o sa fie asa rau sper!:)) si promit ca o sa te enervez din ce in ce mai tare

    RăspundețiȘtergere
  3. Engleza imi da si mie maaaari batai de cap :))

    RăspundețiȘtergere