miercuri, 9 noiembrie 2011

@ acasa ...continuarea

Stiu ca nu am mai scris de mult timp, desi am zis ca o sa scriu data fiind situatia, dar iata-ma aici, din nou, incercand sa scriu ceva pe blog fara sa sune aiurea, desi cam asa suna! Dupa ce m-am chinuit aproape o saptamana sa merg intr-un sigur picior, m-am gandit sa fac nsite poze, asa de plictiseala! Pozele promise inca sunt in telefon dar in seara asta m-a izbit cruda inspiratie sa imi fac poze cu laptopul deci calitatea pozelor nu este una foarte buna( camera de 2 mega)


Let`s start!

Rozul- noul trend al "Topaitorilor"











se poate observa cum stau cu piciorul!!!:))


asta ca sa aratam ca nu stam degeaba totusi! Geografia am bate rau!:))

Piciorul meu rupt!:)) De fapt este gips infasurat intr-o banda ca sa nu se murdareasca!


plictiseala!!!!!
:D
Si in final ultima poza!!
Gata si cu pozele! Ne mai auzim!

P.s. Vineri imi scot gipsul!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu