miercuri, 2 noiembrie 2011

Random!

Nu stiu de ce dar in ultima vreme nu mai am chef de nimic.. nici de iesit in oras, nici de scris, nici de nimic. Am ajuns sa dorm la pranz ceea ce e chair o realizare dar si o constatare: m-a ajuns oboseala! Intr-un fel era si timpul.Astept cu nerabdare sa vina Irina si sa iesim ca fetele la sucul promis!( Sper ca nu ai uitat!)Zilele trecute am gasit site-ul echipei noastre de la concursul "10 pentru Medgidia". Nu am castigat mare lucru pentru ca proiectul era prea mare pentru un orasel asa mic precum Medgidia, chipurile!Ceea ce ne-a enervat atunci a fost faptul ca premiul cel mare a fost dat unei echipe care amenajau un parculet, iar proiectul nu era foarte reusit. Dupa cele 3 luni de efort fizic si munca in echipa si stat pana tarziu in scoala ne-am ales cu un mp3, o agenda si un calendar.In orice caz experienta asta ne-a facut sa fim mai uniti : Madalina, Elvir si eu, iar profesoara de biologie , doamna Radut, ne-a cunoscut asa cum nu credea ca putem fi si noi, la randul nostru am descoperit o alta doaman Radut decat cea de la orele de biologie sau cele de stiinte! Ne pare bine ca lucram cu dumneavoastra!:)
M-am hotarat sa citesc Anna Karenina dar dupa ce am vazut filmul nu prea mai are acelasi farmec.Oricum am ajuns la pagina 10!(yeey). V-am pupat!:)





p.s. acessta este sit-ul nostru! http://www.wix.com/lalagum/original-campus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu